Thursday 22 September 2011

Tshirt Murah (Clearance Stok) - Batch 01

Salam 1Malaysia..
 
Disebabkan blog kami yang satu lagi mengalami gangguan yang ntah dari mana, so kami terpaksa create satu lagi blog dan inilah hasilnya. (http://syaljue.blogspot.com)
 
Masih belum terlambat untuk saya ucapkan Selamat Hari Raya kepada anda semua.

Maaf kerana blog ini sudah lama tidak diupdate. Saya kesempitan masa dan material.

So, sekarang saya sudah kebanyakan material la plak. Sampai dah tal terupload. Tapi, tak pe saya akan upload sedikit demi sedikit.

Untuk permulaan ni, saya nak clear kan stok tshirt balance saya jual semasa bulan pose tempohari.  Alhamdulillah, sabutan yang menggalakkan.

Kepada yang ingin membeli BORONG juga dialu-alukan. Saya sudah buka untuk belian secara borong.

Semua tshirt ni dijual dengan harga serendah RM15.00
Kain dari COTTON 100%

WOW  01- Saiz 32

WOW 02 - Saiz 36 (2 pcs), Saiz 34 & Saiz 42

WOW 03 - Saiz 32

WOW 04 - Saiz S, M, L,

WOW 05 - Saiz S (2 pcs), XL,

WOW 06 - Saiz L

WOW 07 - Saiz Free Size

WOW 08 - Saiz 32, 34

WOW 09 - Saiz S

WOW 010 - Saiz M

No comments:

Post a Comment